Een blog

Hoi ik ben Myrthe, ik ben 24 en ik studeer geneeskunde. Momenteel loop ik coschappen wat dus betekent dat ik de hele dag door het ziekenhuis ren in de kielzog van een arts, die me de dan enge vragen stelt over moeilijke ziektes waar ik soms het antwoord wel op weet maar soms ook niet en dan word ik rood en ga ik stotteren.

Een beetje awkward vind ik het wel, maar toch heb ik vandaag een blog gemaakt. Ik zet al m’n kookcreaties al tijden lang op Instagram, enΒ ik word naar aanleiding daarvan vaak om mijn recepten gevraagd. Veel van mijn recepten bedenk ik zelf, dus naast dat ik hiermee die recepten met anderen kan delen, is het wellicht ook handig voor mezelf om ze eens wat vaker op te schrijven.

Processed with VSCO with c3 preset

Als ik door mijn instafoto’s heen blader is toch wel 75% van de gerechten die ik maak met pompoen, en pompoen is ook m’n lievelings. Vandaar de titel (wat nog ingewikkeld was want ongeveer elke variant van deze titel is al bezet).

Nou ik zou zeggen veel plezier en de groeten en wie weet maakt iemand nog eens wat na.

Processed with VSCO with c6 preset

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. Maaike schreef:

    Myrth! Zo leuk dat je een foodblog hebt :D. Ik word je vaste volger hoor. xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

